Materiel AW19 Lookbook
საქართველოში დაარსებული RTW ბრენდის Materiel-ის შემოდგომა-ზამთარი 2019 წლის კოლექციის ლუქბუქი, რომელიც წარდგენილი იქნება თბილისის მერსედეს ბენცის მოდის კვირეულზე. Materiel ერთერთ იმ ბრენდთაგანია, რომელიც საქართველოს საზღვრებს გარეთაც დიდი პოპულარობით სარგებლობს და ახალი კოლექციის წარდგენას მოდის მიმდევრები და ბაიერები განსაკუთრებით ელიან.

შეგახსენებთ სულ ცოტა ხნის წინ Materiel-ი მოირგეს იორდანიის დედოფალმა რანიამ, კორტნი კარდაშიანმა, დაკოტა ჯონსონმა, ბლოგერებმა: დანა ჰურანი, ლეონი ჰანნე, ჯეიმი ჩანგი... ბრენდი ასევე წარმატებით სარგებლობს აშშ-სა და აზიაში.
Muzaradi - თავსაბურავები მებრძოლის სტილში, ქართველი დიზაინერისგან
MUZARADI - 2017 წელს საქართველოში, ქეთევან ხერხეულიძის მიერ დაარსებული ბრენდია, რომელიც აწარმოებს მუზარადის სტილის თავსაბურავებს. ქეთევანის შემოქმედება შთაგონებას საკუთარი ბავშვობიდან და უფრო შორეული ისტორიიდან: შუა საუკუნის მებძროლების აღკაზმულობიდან იღებს, ბრენდის სახელიც - მუზარადი სწორედ მებრძოლის თავსაბურავს აღნიშნავს. ლოგოს კი დიზაინერის საგვარეულო გერბი წარმოადგენს, რომელზეც გამოსახულია: ნახევარმთვარე, ყვავილი და გემი.

მუზარადის ქუდები, პანამები და საწვიმარი ლაბადები შექმნილია სხვადასხვა მატერიებით: ნაქსოვი, ვილვეტი, ხავერდი, აბრეშუმი, ხელოვნური ტყავი. ბრენდი მაღალი მოდის წრეს განეკუთვნება, ის უკვე წარმატებით იყიდება თბილისში, მოსკოვსა და პარიზში.
NEKI Accessories სამკაულები ბათუმიდან
NEKI Accessories : საქართველოში, ბათუმიდან აწარმოებს ულამაზეს სამკაულებსა და აქსესუარებს. დიზაინერმა 2015 წლიდან დაიწყო ბისერებისგან სამკაულების აწყობა, მაშინ მისი ქალიშვილი 2 წლის იყო, საყვარელი ხელსაქმე კი დეკრეტში მყოფი ეკონომისტისთვის მალე მთავარ საქმიანობად იქცა. ნატალია იყენებს ხარისხიან ბისერებსა და ნახევრად-ძვირფას თვლებს, დიზაინერის მიზანია სამკაულების მშვენებით რაც შეიძლება დიდხანს დატკბენენ ქალბატონები და ბიჟუტერია ესთეტიურად ძვირფას სამკაულად აქციოს.
TM group laboratory - ჯინსის საწარმო საქართველოში
საქართველოში კომპანიამ "TM group laboratory" 2018 წლიდან დაიწყო ჯინსის წარმოება და უნიკალურია, როგორც კონცეფციით ასევე ტექნოლოგიით. კომპანიამ ითანამშრომლა ქართველ დიზაინერებთან (მათ შორის თამუნა ინგოროყვა და დალოოდი) ჯინსის მასიური წარმოების კუთხით.

ლაბორატორიაში არსებული ჯინსის მოდელები,ნებისმიერი ტონალობის ფერის დენიმი, დეკორირება და ხელმისაწვდომი ფასი, საშუალებას აძლევს ადამიანს ფანტაზია ხელშესახები გახადოს და ინდივიდუალურად შექმნას სასურველი მოდელი.
MACHABELI მომავლის სილუეტები ვინტაჟის ელემენტებით, SS19 კოლექცია
მაჩაბელი ჯგუფი არის მაგალითი იმისა თუ როგორ იქმნება იდეა და ამ იდეის შესატყვისი რეალობა. დიზაინერ, მარიამ მაჩაბლის ნამუშევარი კარდინალურად ახალი ხედვაა ქართული მოდის განვითარების დღევანდელ ეტაპზე. მომავლის სილუეტები ვინტაჟის ელემენტების შერწყმით ელეგანტურ სამოსში განხორციელებულია დახვეწილი თარგით, იშვიათი და ექსკლუზიური ქსოვილებით. ქალის ტრადიციულ სინატიფეს თანამედროვეობის ხატად აქცევს. წარმოგიდგენთ ქართული ბრენდის 2019 წლის ზაფხულის კოლექციის ედითორიალს.
NINO SEPO jewelry: all women in me
ნინო სეფიაშვილის ფიგურული სახეებით დამშვენებული მოოქროვილი სამკაულების კოლექციის ინსპირაციას წარმოადგენს ამონარიდი ნაირა ვადიჰის ლექსიდან: all women in me are tired. პოეტესა ეხმიანება თავისუფლების, ფემინიზმის და პირადი იდენტობის ძიების თემას, ნინო კი მოდის ენაზე თარგმნის პოეზიასა და სიყვარულს.

თავიდან არც კი წარმოედგინა, რომ მისი კოლექცია სრულად სამკაულებს მოიცავდა. პირველად ქაღალდისგან შექმნა სიმბოლური “promise ring”, რომელმაც დასაბამი დაუდო სხვა ქმნილებებს, მალე ნინოსთვის სამკაულების დიზაინი ყველაზე მეტყველი ენა გახდა, რომლითაც დაიწყო მისი კოლექციების თხრობა.
Maia Javakhishvili: Fashion Jewelry
მაია ჯავახიშვილის სამკაულებმა კარგა ხანია მიიპყრო თბილისელ მოდის მიმდევართა ყურადღება, ასევე წარმატებით სარგებლობს უცხოეთში. მაიას ინსტაგრამს ულამაზესი ილუსტრირებული ესკიზები და ცხადყოფილი სამკაულები ამშვენებს.

"დიდ სიამოვნებას მანიჭებს მუშაობის პროცესი, დასრულებისას შეფასების მხოლოდ ერთი კრიტერიუმი მაქვს - ვიხმარ თუ არა მე თავად ან ჩემი ქალიშვილი შექმნილ ნივთს? მომწონს მისი გემოვნება და ხშირად ვეკითხები აზრს, რადგანაც ვთვლი რომ ახალგაზრდებთან ურთიერთობა მნიშვნელოვანი და აუცილებელია ნებისმიერი პროფესიის ადამიანისთვის."
Dots გაზაფხული 2019 წლის კოლექცია
წარმატებული ქართული ბრენდი Dots წარმოგვიდგენს 2019 წლის გაზაფხულის კოლექციის ლუქბუქს, რომელიც უხვად არის დაკომპლექტებული დენიმის კაბებით, კოსტუმებით, კოტონის ბლუზებით და აქსესუარებით, მათ შორის მზის სათვალეებით. თითოეული ნივთი წარმოებულია საქართველოში და ხელმისაწვდომი ფასით გამოირჩევა.
Fabriche გაზაფხული 2019 კოლექცია
ქართული წარმოების ბრენდის: Fabriche კოლექციები უმაღლესი ხარისხის ქსოვილებით იქმნება, რომელიც შეესაბამება წარმატებული და გემოვნებიანი ქალბატონის მოთხოვნებს. სამოსი გამორჩეულ კლასიკურ დიზაინთან ერთად მაქსიმალურად კომფორტული და ამავდროულად ყოველდღიურია.

ფებრიში ხელწერისა და ხარისხის გათვალისწინებით მალევე მოექცა ყურადღების ცენტრში, დღეს ბრენდს 2 ატელიე აქვს ბათუმსა და თბილისში!
JANASHIA SS19
თბილისის მერსედეს-ბენცის მოდის კვირეულზე წარმოდგენილი, ქართველი დიზაინერის - გვანცა ჯანაშიას ბრენდის JANASHIA ზაფხული 2019 წლის კოლექციის ედითორიალი. ფოტოგრაფი: ika khargelia

მოდელი: sali jikia
სტილისტი: giorgi wazowski
mua: anna todua
Honey Birdette თეთრეულის კამპანია 'London Calling'
ავსტრალიური retailer ბრენდი Honey Birdette სექსუალური და მაცდური კამპანიით წარმოგვიდგენს ახალი ინტიმური თეთრეულის კოლექციას 'London Calling', რომლისთვისაც ორი ულამაზესი: Dioni Tabbers & Charlie Dupont გერმანელი და ფრანგი მოდელი პოზირებს. Honey Birdette უკვე 55 მაღაზიითაა წარმოდგენილი მსოფლიოს გარშემო.
M.Marquise 2019 წლის საქორწილო კოლექცია
M.Marquise-ის 2019 წლის საქორწილო კოლექცია გადმოსცემს ქალის მრავალფეროვან ხასიათს: კლასიკური, ელეგანტური, რომანტიული, ამავდროულად კეკლუცი, თანამედროვე და გაბედული! კოლექცია გადაწყვეტილია თეთრ და მბზინავი კრისტალებით დატვირთულ კრემისფერ ფერში, მოიცავს გრძელ და მოკლე სადღესასწაულო კაბებს, ასევე კოსტუმებს!
სელებრითები მოდის კვირეულზე
ნიუ იორკი, პარიზი და მილანიდან მოდის კვირეულმა სხვა ქალაქებში გადაინაცვლა და მალე ქართველი დიზაინერების შემოდგომა-ზამთარი 2020 წლის კოლექციებს თბილისშიც ვიხილავთ, მსოფლიოს მოდის კვირეულის განრიგის მიხედვით 2-6 მაისს გაიმართება: Mercedes-Benz Fashion Week TBILISI.

ჩვენებებისთვის დიზაინერები მოსაწვევებს უგზავნიან ერთგულ კლიენტებს, ამ სფეროში მოღვაწე პროფესიონალებს: ჟურნალისტებს, ბლოგერებს, ბაიერებს და ცნობილ ადამიანებს, რომლებიც ხშირად ბრენდის სარეკლამო სახეს წარმოადგენენ. გადავავხედოთ ნიუ იორკ, პარიზსა და მილანში გამართულ ჩვენებებზე მიწვეული სტუმრების ამსახველ ფოტოებს, რომელთაც ხშირ შემთხვევაში იმ ბრენდის სამოსი მოსავთ, რომლის ჩვენებასაც ესწრებიან - თანაც უახლესი კოლექციიდან! ამგვარად front row-ც გარკვეულწილად პოდიუმის ნაწილია...
TREND: კოლგოტები დიზაინერებისგან
მცირე და მნიშვნელოვანი ტრენდული დეტალი: კოლგოტები კვლავ აქტუალური იქნება ამ გაზაფხულის სეზონზეც

Fendi და Gucci ლოგოს სარკისებრი პრინტით და MARINE SERRE ნახევარ-მთვარეებით მოხატული კოლგოტების ფასი $200 - $300 ფარგლებში მერყეობს, ასევე მოდაშია მბზინავი თვლებით მოჭედილი წვრილ უჯრედიანი და გამჭვირვალე თეთრი კოლგოტები. შეგვიძლია უბრალო შავი კოლგოტებიც მოვირგოთ, მხოლოდ თუ მას ღია ცხვირიან ფეხსაცმელთან შეხამებით ჩავიცვამთ. ამ შემთხვევაში მთავარია დავიმახსოვროთ: ბრენდული კოლგოტები არ უნდა ჩაიმალოს სამოსს მიღმა, ის წინა ფონზეა და გამაღიზიანებლად და პროვოკაციულად გამოკვეთს ლუქს.
მოდა კინოში: დიზაინერებისა და რეჟისორების საუკეთესო კოლაბორაციები
მოდა და კინო ერთმანეთთან ყოველთვის მჭიდროდ იყო დაკავშირებული. დიზაინერები ხშირად არიან შთაგონებულნი ვინტაჟური კინო-იმიჯებით, რეჟისორები კი ეძებენ ავტორებს, რომლებსაც შეუძლიათ ზუსტად შექმნან გმირების ხასიათი ტანისამოსის მეშვეობით. კოსტიუმების მხატვრობა ისევე როგორც სცენაზე, ასევე ეკრანზეც უმნიშვნელოვანესი შთაბეჭდილების მომხდენია. გავიხსენოთ ყველაზე ნათელი მაგალითები: